Известие

Collapse
No announcement yet.

Отново паленето - 147 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Отново паленето - 147 1.9 JTD

    Да започна с това, че съм прочел възможно повече теми относно проблем с паленето, имобилайзер и евентуалните "виновници". Да обясня и моя случай. Както си карам, изведнъж гасне, отбелязвам, че не прехълцва, което уж елиминира проблем с помпата. Когато пяла си пали от раз, когато изгасне насред пътя изписва разни грешки като ниско налягане на маслото, проблем с двигателя и мисля, че това беше. След като изгасне, я оставям към 1 минута, след това паля - не ще, още 1 минута - върти малко и пали, покарам ~1 километър и пак изгасне, така направи преди 2 седмици, от там на сам никакви проблеми (като по чудо??) и днес отново се появиха, нещо й става на електрониката, но точно какво - не знам. Намирам се в Италия, а тук нещо съм загубил надежда във майсторите. Дайте идеи.
    147 1.9 JTD 2004
    сивичък металик

  • #2
    Прегледай веригата на датчика на коляновия вал.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #3
      Щом пали като поизстине намирисва на датчик на колянов вал. От него светва и чека. На диагностика излиза.


      Comment


      • #4
        Колега караш алфа и се намираш в Италия!!!!! Нима искаш да ми кажеш ,че няма кой да ти погледне колата.
        алфа ромео 156 тс

        Comment


        • #5
          Повярвай ми, тук майсторите просто са... Сменят филтър без да махнат старото уплътнение, резултата е изтекло масло и нов филтър във коша, отделно купувам ново масло и филтър, както и да е. В зона Неапол съм, свободните ми дни са много ограничени. Свързаха ме със човек, който уж разбира от електроника, за да я закачим на диагностика. Ще видим какво ще покаже.
          147 1.9 JTD 2004
          сивичък металик

          Comment


          • #6
            И аз съм ЗА датчик колянов вал.
            Скоро ги имах симптомите, смених го и сега е 6.
            Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
            159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
            NEW 159 2.0 JTDm Black TI

            Comment


            • #7
              Ако оборотите играят докато въртиш по-скоро д.разп.вал,подобен случай имах с него,но не гаснеше в движение.След гасене палеше,когато иска.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от _br4vo_ Покажи съобщение
                Ако оборотите играят докато въртиш по-скоро д.разп.вал,подобен случай имах с него,но не гаснеше в движение.След гасене палеше,когато иска.
                Както виждаш колегата ясно си е обяснил, че колата гасне в движение. Това автоматично изключва датчика на разпределителния вал като виновник.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Comment


                • #9
                  Още един случай днеска. Гасне в движение докато бях на 3та, отбивам. Изчаквам 1 минута и въртя, не пали. Чакам още малко, въртя и пак не ще. След това вкарвам на 1ва и паля без съединител, тръгва колата със съвсем леки клатения и си запали, та продължих втора, трета и така. Оставих я, за да вляза по-работа в един офис, след около час и нещо (колата е на сянка, ако има значение) влизам въртя и си пали от раз. Както казват и други, пали когато иска, гасне когато иска и въобще много ме дезориентира. Направо да я карам на диагностика, така ли? Ако наистина е от датчик колянов вал, защо на скорост пали или този датчик НЕ блокира напълно двигателя? Обяснете ми малко, че ми е за пръв път
                  147 1.9 JTD 2004
                  сивичък металик

                  Comment


                  • #10
                    Най-вероятно съвпадение?
                    На мен ми направи впечатление, че като се прецака имаше едно придърпване в движение, но не гаснеше докато е на скорост, чак когато натисна съединителя.


                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
                      Най-вероятно съвпадение?
                      На мен ми направи впечатление, че като се прецака имаше едно придърпване в движение, но не гаснеше докато е на скорост, чак когато натисна съединителя.
                      същото е и при мен
                      147 1.9 JTD 2004
                      сивичък металик

                      Comment


                      • #12
                        Поне не е нещо скъпо и трудоемко. По-добре не си прави експерименти с палене на скорост, че ще си навлечеш доста по-скъпи ремонти.


                        Comment


                        • #13
                          Сменяи датчика на кв.

                          Comment

                          Working...
                          X